Конкурс педагог-ассистент » Средняя школа № 1 им. М.В. Инюшина города Серебрянска
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің
«Серебрянск қаласының М.В.Инюшин атындағы №1 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (72337) 2-15-03
Есепші бөлімі:
7 (72337) 2-15-03
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
қыркүйек
2024

Конкурс педагог-ассистент

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің «Серебрянск  қаласының М.В.Инюшин атындағы № 1 орта мектебі» КММ 

педагог- ассистенттің бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды


Құжаттардықабылдаумерзімі: 2024 жылғы   04-12 қыркүйек  аралығында


Үміткеркелесіқұжаттардыұсынады:

1.Конкурсқа қатысуғаөтініш;

2.Жеке басынкуәландыратынқұжат;

3.Кадрларды есепкеалужөніндегіжекепарақша;

4.Білім туралықұжаттардыңкөшірмелері;

5.Еңбек  қызметінрастайтынқұжаттыңкөшірмесі (бар болса);

6.Санитарлық  кітапша;

7.Психоневрологиялық  ұйымнананықтама;

8.Наркологиялық ұйымнананықтама;

9.ЕНТ сертификаты немесебіліктіліксанатыныңболуытуралыкуәлік;

10.Бағалаупарағы

Конкурстыөткізукүні: 2024 жылғы 13 қыркүйекте


Еңбекжағдайлары: бес күндікжұмысаптасы, екідемалыскүні бар сенбі, жексенбі.

Жалақы: 171000


Біліктілікке қойылатын талаптар:

      жоғары педагогикалық білімі және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.


Лауазымдық міндеттері:

      психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынымы бойынша ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

      балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалау мақсатында мамандар мен педагогтердің командалық бағалауына, сондай-ақ жеке білім беру және дамыту бағдарламаларын құрастыруға қатысады;

      білім беру ұйымдарында ұйымдастырылған оқу және өзге де қызмет кезінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға, олардың өзіндік қызметі денсаулық жағдайы мен мінез-құлық ерекшеліктеріне байланысты шектелген жағдайда, көмек көрсетеді, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

      оқыту, тәрбиелеу және дамыту жұмыстары процесінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар бала туралы деректерді бақылауды жүзеге асырады және жинақтайды, білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін, білім беру, әлеуметтік-бейімдеу (мінез-құлық) дағдыларын қалыптастыру серпінін хаттамалауды жүргізеді және баланы оқыту және әлеуметтендіру процесін мониторингтеу үшін тәрбиешілер мен мамандарға ақпарат береді;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың өмір сүру қауіпсіздігі мен денсаулығының қажетті жағдайларын сақтайды;

      белгіленген нысан бойынша есептік құжаттаманы жүргізеді.

Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Бала құқықтары туралы конвенцияны", Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерін;

      ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және мазмұны бойынша білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган ұсынған әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулық-әдістемелік материалдар;

      педагогикалық этиканың нормалары;

     еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.
































КГУ «Средняя школа № 1 им. М.В. Инюшина г. Серебрянска» Отдела Образования по району Алтай   УО ВКО объявляет конкурс на занятие вакантной должности педагога-ассистента


Срок приема документовс 4 сентября по 12 сентября2024года.


Кандидат предоставляет следующие документы:

  1. Заявление на участие в конкурсе;
  2. Документ, удостоверяющий личность;
  3. Личный листок по учету кадров;
  4. Копии документов об образовании;
  5. Копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
  6. Справку о состоянии здоровья;
  7. Справку с психоневрологической организации;
  8. Справку с наркологической организации;
  9. Сертификат НКТ или удостоверение о наличии квалификационной категории.
  10. Оценочный лист.

Дата проведения конкурса13 сентября 2024 года.


Условия труда:  пятидневная рабочая неделя с двумя выходными днями: суббота, воскресенье.

Заработная плата: 171000 тенге

Требования к квалификации:

высшее педагогическое образование и (или) техническое и профессиональное, послесреднее (педагогическое) образование или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – 5 лет.


Должностные обязанности:

      осуществляет психолого-педагогическое сопровождение ребенка с особыми образовательными потребностями по рекомендации психолого-медико-педагогической консультации;

      принимает участие в командной оценке специалистами и педагогами с целью оценки особых образовательных потребностей у детей, а также в составлении индивидуальных образовательных и развивающих программ;

      оказывает помощь детям с особыми образовательными потребностями во время организованной учебной и иной деятельности в организации образования, в случае, когда их самостоятельная деятельность ограничена по состоянию здоровья и особенностям поведения, оказывает психолого-педагогическое сопровождение;

      осуществляет наблюдение и ведет сбор данных о ребенке с особыми образовательными потребностями в процессе обучения, воспитания и развивающей работы, проводит протоколирование результатов освоения образовательной программы, динамики формирования образовательных, социально-адаптивных (поведенческих) навыков и предоставляет информацию воспитателям и специалистам для мониторинга процесса обучения и социализации ребенка;

      соблюдает необходимые условия безопасности жизнедеятельности и здоровья ребенка с особыми образовательными потребностями;

      ведет отчетную документацию по установленной форме.


Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, "Конвенцию о правах ребенка", Законы Республики Казахстан "Об образовании", "О правах ребенка в Республике Казахстан", "О специальных социальных услугах", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

      методические рекомендации и инструктивно-методические материалы, рекомендованные уполномоченным органом в области образования и науки по организации и содержанию психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями;

      нормы педагогической этики;

      основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.




Похожие публикации:

08 қараша 2023 КОНКУРС
08 қараша 2023 КОНКУРС
18 қазан 2023 КОНКУРС
18 қазан 2023 КОНКУРС
08 қыркүйек 2023 Конкурс