конкурс на занятие вакантной должности старшего вожатого
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің «Серебрянск қаласының М.В.Инюшин атындағы № 1 орта мектебі» КММ аға тәлімгердің бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2024 жылғы 20-28 тамыз аралығында
Үміткер келесі құжаттарды ұсынады:
1.Конкурсқа қатысуға өтініш;
2.Жеке басын куәландыратын құжат;
3.Кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парақша;
4.Білім туралы құжаттардың көшірмелері;
5.Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6. Денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7.Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8.Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9.ҰБТ сертификаты немесе біліктілік санатының болуы туралы куәлік;
10.Бағалау парағы
Конкурсты өткізу күні: 2024 жылғы 29 тамыз.
Жалақы: 133874 теңге
Еңбек жағдайлары: бес күндік жұмыс аптасы, екі демалыс күні бар сенбі, жексенбі.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе тиісті бейін бойынша педагогикалық қайта даярлауды немесе техникалық және кәсіптік білім беруді растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін тәлімгер лауазымындағы жұмыс өтілі-кемінде 5 жыл;
және (немесе) біліктіліктің жоғары немесе орта деңгейі болған жағдайда: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы және педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл жұмыс өтілі.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) «педагог-модератор»:
«педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
балалармен жеке және топтық жұмысты дербес ұйымдастыру;
2) «педагог-сарапшы»:
«педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
балалармен диагностикалық жұмыстың ұйымдастырушылық нысандарын пайдалану, балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мәселелері бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларына ие болу, өткізілетін тәрбиелік іс - шараларды талдау әдістерін пайдалану, өз жұмысында озық педагогикалық тәжірибені пайдалану;
3) «педагог-зерттеуші»:
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
ұйымдастыру-әдістемелік қызметті талдау технологияларын пайдалану;
4) «педагог-шебер»:
«педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
ұйымдастыру-әдістемелік қызметті талдау технологияларын пайдалану;
Лауазымдық міндеттері:
"Жас қыран", "Жас ұлан" балалардың қоғамдық ұйымдарының, бірлестіктерінің қызметін дамытуға ықпал етеді.
Білім алушыларға олардың бірлестіктерінің, ұйымдарының қызметін жоспарлауға көмектеседі, олардың қызметінің мазмұны мен нысандарын жаңартуға ықпал етеді.
Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жұмысты жүзеге асырады.
Ұжымдық-шығармашылық қызметті ұйымдастырады.
Балалар мен жасөспірімдерді жұмыс істейтін ұйымдар, бірлестіктер туралы кеңінен ақпараттандыру үшін жағдай жасайды.
Білім алушыларға азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын көрсетуге, өз мүдделері мен қажеттіліктерін іске асыруға мүмкіндік беретін қолайлы жағдайлар жасайды.
Білім беру ұйымдарында мәдени-көпшілік, патриоттық жұмыстар жүргізеді, сынып жетекшілерге тәрбие жұмысын, балалардың танымдық бос уақытын ұйымдастыруға көмек көрсетеді.
Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қамқорлық жасайды. Демалыс кезінде олардың демалысын ұйымдастырады.
Білім алушылармен жұмыстың инновациялық тәжірибесін зерделейді және пайдаланады.
"Қоғамға қызмет ету", "Туған елге тағзым", "Үлкенге ізет", "Ата-анаға құрмет" қоғамдық маңызды жұмыстарды ұйымдастырады.
Балалар ұйымдарының, бірлестіктердің бастапқы ұжымдарының басшыларын (ұйымдастырушыларын) іріктеу және дайындау жөніндегі жұмыстарды жүргізеді.
Өзін-өзі басқару органдарымен және білім беру ұйымының педагогикалық ұжымымен, қоғамдық ұйымдармен, білім алушылардың ата-аналарымен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен тығыз байланыста жұмыс істейді.
Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
педагогика және психология, физиология, гигиена, балалар қозғалысының даму заңдылықтары мен үрдістері;
тынығу қызметін, демалысты, ойын-сауықты ұйымдастыру әдістемесі;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
КГУ «Средняя школа № 1 им. М.В. Инюшина г. Серебрянска» Отдела Образования по району Алтай УО ВКО объявляет конкурс на занятие вакантной должности старшего вожатого
Срок приема документов: с 20 августа по 28 августа 2024 года.
Кандидат предоставляет следующие документы:
- Заявление на участие в конкурсе;
- Документ, удостоверяющий личность;
- Личный листок по учету кадров;
- Копии документов об образовании;
- Копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
- Справку о состоянии здоровья;
- Справку с психоневрологической организации;
- Справку с наркологической организации;
- Сертификат НКТ или удостоверение о наличии квалификационной категории.
- Оценочный лист.
Дата проведения конкурса: 29 августа 2024 года
Условия труда: пятидневная рабочая неделя с двумя выходными днями: суббота, воскресенье.
Заработная плата: 133874 тенге
Требования к квалификации:
Высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку или техническое и профессиональное образование по соответствующему профилю, без предъявления требований к стажу работы;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы в должности вожатого для педагога-мастера – не менее 5 лет;
и (или) при наличии высшего или среднего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта и педагога-исследователя не менее 4 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) педагог-модератор:
должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог" (без категории), а также:
уметь самостоятельно организовывать индивидуальную и групповую работу с детьми;
2) педагог-эксперт:
должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-модератор", а также:
владеть организационными формами диагностической работы с детьми, иметь навыки исследовательской работы по проблемам воспитания детей и подростков, владеть методиками анализа проводимых воспитательных мероприятий, использовать передовой педагогической опыт в своей работе;
3) педагог-исследователь:
должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также:
владеть технологиями анализа организационно-методической деятельности;
4) педагог-мастер:
должен отвечать требованиям, предъявляемым квалификации "педагог-исследователь", а также: владеть технологиями анализа организационно-методической деятельности.
Должностные обязанности:
Способствует развитию деятельности детских общественных организаций, объединений "Жасқыран", "Жасұлан".
Помогает обучающимся в планировании деятельности их объединений, организаций, способствует обновлению содержания и форм их деятельности.
Осуществляет работу с учетом возрастных интересов и потребностей детей и подростков.
Организует коллективно-творческую деятельность.
Обеспечивает условия для широкого информирования детей и подростков о действующих организациях, объединениях.
Создает благоприятные условия, позволяющие обучающимся проявлять гражданскую и нравственную позицию, реализовать свои интересы и потребности.
Проводит культурно-массовую, патриотическую работу в организации образования, оказывает классным руководителям содействие в организации воспитательной работы, познавательного досуга детей.
Заботится о здоровье и безопасности обучающихся.
Организует их отдых в период каникул.
Изучает и использует инновационный опыт работы с обучающимися.
Организовывает общественно-полезную работу "Служение обществу", "Поклонение Родине", "Уважение к старшим", "Уважение к матери".
Проводит работу по подбору и подготовке руководителей (организаторов) первичных коллективов детских организаций, объединений.
Работает в тесном контакте с органами самоуправления и педагогическим коллективом организации образования, общественными организациями, родителями обучающихся или лицами, их заменяющими.
Внедряет концепцию "Образование, основанное на ценностях" в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей.
Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников.
Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и другие нормативные правовые акты по вопросам образования;
педагогику и психологию, физиологию, гигиену, закономерности и тенденцию развития детского движения;
методику организации досуговой деятельности, отдыха, развлечений;
правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.