конкурс на занятие должности учителя начальных классов » Средняя школа № 1 им. М.В. Инюшина города Серебрянска
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің
«Серебрянск қаласының М.В.Инюшин атындағы №1 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (72337) 2-15-03
Есепші бөлімі:
7 (72337) 2-15-03
Нашар көрушілер
нұсқасы
конкурс на занятие должности учителя начальных классов
19
тамыз
2024

конкурс на занятие должности учителя начальных классов

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің «Серебрянск  қаласының М.В.Инюшин атындағы № 1 орта мектебі» КММ 

бастауыш сынып  мұғалімінің (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалыс кезеңіне)  бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды 


Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2024 жылғы  19-27   тамыз аралығында


Үміткер келесі құжаттарды ұсынады:

1.Конкурсқа қатысуға өтініш;

2.Жеке басын куәландыратын құжат;

3.Кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парақша;

4.Білім туралы құжаттардың көшірмелері;

5.Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6. Денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7.Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8.Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9.ҰБТ сертификаты немесе біліктілік санатының болуы туралы куәлік;

10.Бағалау парағы


Конкурсты өткізу күні: 2024 жылғы    28 тамыз.

Жоғары педагогикалық білім, бір жылға дейінгі еңбек өтілі бар жалақысы- 164242 мың теңге;

Арнайы орта педагогикалық білім, бір жылға дейінгі еңбек өтілі бар жалақысы-133874 мың теңге.

Еңбек жағдайлары: бес күндік жұмыс аптасы, екі демалыс күні бар сенбі, жексенбі.


Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан туралы құжат;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.


Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) «педагог» (санаты жоқ):

           білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

      білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

            білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

      2) «педагог-модератор»:

      «педагог» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

      3) «педагог-сарапшы»:

      «педагог-модератор» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу, бұдан басқа:

      ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;

      білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейіндегі конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

       4) «педагог-зерттеуші»:

      «педагог-сарапшы» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

      облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жабдықтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

      5) «педагог-шебер»:

      «педагог-зерттеуші» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіруі;

     ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

    облыс деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;

     республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын даярлау.

Лауазымдық міндеттері:

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

      білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

        білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

      пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

     электрондық журналдарды толтырады;

        білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

      оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;

      білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

         ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;

      арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;

      интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;

      әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

      ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;

      ата-аналарға кеңес береді;

      кәсіби құзыреттілікті арттырады;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

      білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

      ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

 тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

      білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.


Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы»«Педагог мәртебесі туралы»«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы»«Қазақстан Республикасындағы тіл туралы заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

      педагогика мен психология;

      пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;

      оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

      құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.















КГУ «Средняя школа № 1 им. М.В. Инюшина г. Серебрянска» Отдела Образования по району Алтай  УО ВКО объявляет конкурс на занятие вакантной должности учителя начальных классов (на  период   отпуска  по  уходу   за  ребенком  основного   работника)


Срок приема документовс 19 августа  по27  августа 2024 года.

Кандидат предоставляет следующие документы:

  1. Заявление на участие в конкурсе;
  2. Документ, удостоверяющий личность;
  3. Личный листок по учету кадров;
  4. Копии документов об образовании;
  5. Копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
  6. Справку о состоянии здоровья;
  7. Справку с психоневрологической организации;
  8. Справку с наркологической организации;
  9. Сертификат НКТ или удостоверение о наличии квалификационной категории.
  10. Оценочный лист.

Дата проведения конкурса: 28августа  2024 года


Условия труда:   пятидневная рабочая неделя с двумя выходными днями: суббота, воскресенье.

Заработная плата

  • высшее педагогическое образование, стаж до года - 164242 тенге

·среднее специальное педагогическое образование, стаж до года – 133874 тенге


Требования к квалификации:

      Требования к квалификации:

      высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы или техническое и профессиональное педагогическое образование по соответствующему профилю без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет;

      и (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет.


Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог (без категории):

      должен уметь планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

      способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;

      осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся, владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;

2) педагог-модератор:

      должен соответствовать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:

      использовать инновационные формы, методы и средства обучения, обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования;

3) педагог-эксперт:

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-модератор", а также:

      владеть навыками анализа организованной учебной деятельности;

      осуществлять наставничество и конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;

      обобщать опыт на уровне района/города, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района/города;

      4) педагог-исследователь:

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-эксперт", а также:

      владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;

      обеспечивать развитие исследовательских навыков обучающихся;

      осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района, города;

      обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);

      иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);

5) педагог-мастер:

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-исследователь", а также:

      иметь авторскую программу или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете или Республиканском учебно-методическом совете;

      обеспечивать развитие навыков научного проектирования;

      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области;

      являться участником республиканских и международных конкурсов и олимпиад или подготовил участников республиканских и международных конкурсов и олимпиад.


Должностные обязанности:

      Осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с Государственными общеобязательными стандартами образования и на основании концепции "Образование, основанное на ценностях".

      Способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся.

      Использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся.

      Составляет краткосрочные планы, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть.

      Заполняет электронные журналы.

      Обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного Государственным общеобязательными стандартам образования.

      Участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса.

      Участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ.

      Изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников.

      В специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета.

      Участвует в педагогических консилиумах для родителей.

      Консультирует родителей.

      Повышает профессиональную компетентность, в том числе информационно-коммуникационную. Выполняет правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты.

      Обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса.

      Осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими.

      Выполняет требования по безопасности и охране труда при эксплуатации оборудования.

      Обеспечивает создание необходимых условий для охраны жизни и здоровья детей во время образовательного процесса.

      Заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования.

      Внедряет концепцию "Образование, основанное на ценностях" в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей.

      Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников.


Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", Государственные общеобязательные стандарты образования и другие нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;

      содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;

      педагогику и психологию;

      методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;

      требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;

      основы права и научной организации труда, экономики;

      правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.


Похожие публикации:

08 қараша 2023 КОНКУРС
18 қазан 2023 КОНКУРС
08 қыркүйек 2023 Конкурс
Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив